شرایط استفاده از خدمات
30 خرداد 1399 1401-05-22 0:42شرایط استفاده از خدمات
1- اصول و رویههای انجمن پوشاک مدارس بر طبق قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران ازجمله، حمایت حقوق مؤلفان، مصنفان و هنرمندان، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت مصرف استوار شده و کاربر نیز موظف به پیروی از این قوانین است.
در صورت تغییر در قوانین، رویه و خط و مشیها در همین برگه منتشر و بهروز رسانی خواهد شد و استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر و ویرایش است.
2 – ورود کاربران به وبسایت انجمن پوشاک مدارس هنگام استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات ارائه شده در این وبسایت به منزلۀ آگاهی از شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات و پذیرش آنها است. همچنین ثبت سفارش از سوی کاربر در هر زمان به معنی پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین است .
3 – کاربر یا مشتری(client): مشتری یا کاربر شخصی است که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کردهاست، اقدام به همکاری، استفاده از خدمات انجمن پوشاک مدارس و یا ثبت سفارش مینماید.
4 وبسایت در انتشارات مشق مهر منتشر < محصولات انجمن > – کتاب و دیگر محصولات عرضه شده در بخش شده و یا در واحد تولید انجمن ساخته شدهاند، که مجوزهای لازم را کسب کرده و از کیفیت بالایی برخوردارند. فاکتور محصولات عرضه شده در سایت (مگر در برخی محصولات که ییل محصول اعلام خواهد شد) به درخواست مشتری صادر و ارسال خواهد شد.
5 – مدت زمان ارسال محصولات بسته به هر محصول در بخش توضیحات همان محصول خواهد آمد و ملاک عمل خواهد بود. در شرایط فروش ویژه یا پیشنهاد شگفت انگیز انجمن بدون اطلاع قبلی مجاز خواهد بود به دلایلی از جمله اتمام موجودی محصول سفارش مربوط به محصول را لغو و دریافت سفارش و فروش را متوقف کند.
6 – هنگام استفاده از سرویسها و خدمات وبسایت انجمن از جمله ثبت سفارش و خرید اینترنتی، ارسال ایمیل و عضویت ارتباط شما الکترونیکی است و درصورت رعایت کلیه اصول و قواعد، با دریافت پاسخ انجمن به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) موافقت میکنید. پست الکترونیک و شماره تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد . ممکن است رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنهای انجمن پوشاک مدارس برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک شود . کاربران در صورت عدم تمایل کاربران میتوانند عضویت دریافت خبرنامه انجمن پوشاک
مدارس را در پروفایل خود لغو کنند.
7 – روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشات ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. انجمن پوشاک مدارس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد .
8 – کلیه سفارشات ثبت شده در سایت انجمن پوشاک مدارس به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. انجمن پوشاک مدارس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای انجمن پوشاک مدارس محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند .
9 – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد .
10 – انجمن پوشاک مدارس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشات ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای انجمن پوشاک مدارس محفوظ است .
11 -در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت انجمن پوشاک مدارس، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای انجمن پوشاک مدارس محفوظ است. انجمن پوشاک مدارس در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید
و مشتری با ورود به سایت انجمن پوشاک مدارس میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت .
12 – کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنهاست.